QUI SOM? VIATGES VAIXELLS TARIFES CONTACTE








Inici >> Sant Joan 2012 - Roses

Reserva ara:

Tots els camps són obligatoris
Nom i cognoms:
E-mail:
Telèfon:
Nº de persones:
   
Sant Joan 2012 - Roses

Aquest Sant Joan 2012 vine a gaudir dels focs artificials a bord dels nostres catamarans! Una experiència ÚNICA i molt especial!

La sortida des de Roses serà a l'espigó de davant de l'Hotel Mar y Sol, a les 21:30h. i de Santa Margarita a les 21:45h., fondejarem a la Badia esperant que s'apagui la foguera dels espigons, que és quant es dona pas als genials FOCS ARTIFICIALS de Roses.

Una vegada els focs hagin finalitzat, servirem a tots el "Cava" pels més grans, taronjada i llimonada pels més petits i per a tothom una deliciosa COCA DE SANT JOAN de crema i fruita.

Mentre mengeu i beveu, anirem vorejant la costa fins a la platja de l'Almadrava, tot escoltant la millor música del moment.

NO HO DUBTEU I VENIU AMB NOSALTRES!

LA TORNADA A ROSES SERÀ ENTRE LES 23.00H. I LES 23.30H.

Preus:
Adults: 16,00€.
Nens: 8,00€ (de 6 a 12 anys).
Fins a 5 anys: GRATUÏTS.


Comparteix-nos amb els teus amics:



© 2012, Elsblausderoses.com - Tel.: (+34) 609 328 177 - (+34) 608 431 762 - E-mail: info@elsblausderoses.com
Guixeta Roses: Passeig Marítim, s/n (Davant Hotel Mar y Sol) - Guixeta Santa Margarita: Passeig Marítim, s/n (Davant Hotel Monte Carlo)

Els Blaus de Roses     Avís legal     Política de privadesa     Tarifes     Contacte

Excursions amb Catamarans:    Cap Norfeu     Cala Murtra     Cap de Creus + Bany     Illes Medes + Bany ó 1:30h Stop Mercat Estartit

Excursions amb Vaixell Tradicional:    Cadaqués     Cap de Creus + Cadaqués     Illes Medes + Estartit

Excursions Especials:    Viatges Especials

Vaixells:    Vaixell Tradicional Safari V     Catamarà Aquarium II     Catamarà Mediterrania